Американський сервіс Unroll.Me перестає обслуговувати європейських користувачів

25-го травня вступають в дію нові європейські правила роботи з персональними даними (General Data Protection Regulation, GDPR). Всі, хто працює з європейськими клієнтами, повинні ретельно підготуватись до нових змін. Декілька американських компаній вже вирішили просто закрити сервіс для європейців.

Сервіс Unroll.Me, що допомагає боротись з небажаними підписками, з 24-го травня перестає обслуговувати клієнтів з ЄС. Компанія анонсувала, що не зможе виконати всі пункти нового законодавства і їй просто легше відмовитись від європейських клієнтів.

Unroll.Me аналізує пошту та організує список з непотрібними підписками (newsletter subscriptions), від яких можна одночасно відписатись. Також компанія допомагає організувати всі повідомлення в зручній формі. Сам сервіс безкоштовний, а бізнес-модель дозволяє продавати не персональні данні користувача для рекламодавців.

Загальний регламент захисту даних (GDPR) був прийнятий ще 2016-го року, але два роки діяв перехідний період, щоб компанії могли підготуватись до нового законодавства. Нові правила регламентують поводження з персональними даними користувачів з країн ЄС. Таким чином фактично закон має екстериторіальну дію і під нього підпадають будь-які компанії, що обробляють персональні дані з ЄС.

Фінський колумніст Мікко Хюппонен у своєму Twitter-і також підняв цю історію і відзначив, що Unroll.Me – не перший випадок, коли бізнес просто закриває свій сервіс для європейців. Зокрема відмовляють обслуговувати користувачів з ЄС численні онлайн-ігри (Super Monday Night Combat, Ragnarok Online) та інші онлайн-сервіси (Verve, Brent Ozar, Drawbridge, Tunngle).

Загалом тема GDPR стане головним болем для багатьох європейських фірм, і справжні наслідки нових правил для галузі стануть зрозумілі тільки після декількох місяців активного використання нових правил.

Це також може бути для Вас цікавим

NearBees - мед у конверті або як поєднати бджіл та покупця

Ідея цього стартапу могла б спрацювати і в Україні, адже український мед активно експортується до ЄС. Але робота з постачальниками та логістика як завжди в харчовій галузі виявляються доволі складною справою. "Медовий" стартап з Мюнхена, здається, знайшов вдалий спосіб вирішити цю проблему.

PayPal купляє шведський фінтех-стартап iZettle за 1,9 млрд євро

Електронна платіжна система PayPal намагається вийти на ринок офлайн-платежів і купляє шведську фірму iZettle, що виробляє карткові термінали для малого бізнесу (mPOS, mobile Point of Sale).

Владислав Яценко: "Менеджери великих банків в UK беруть приклад з Revolut"

Фінтех-стартап Revolut в Лондоні вважають одним з найперспективніших проектів у сфері фінансів, що вже за декілька років замінить сучасні банки. Нещодавно проект після чергового раунду інвестицій був оцінений у 1,7 млрд доларів – таким чином Revolut став одним з небагатьох європейських unicorn-стартапів. Плани компанії глобальні – вихід на ринки США та Азії, експансія на ринку банківського рітейлу. Приємно, що співзасновником та технічним директором цього проекту є українець Владислав Яценко, який розкаже нам про Revolut.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС