Американський сервіс Unroll.Me перестає обслуговувати європейських користувачів

25-го травня вступають в дію нові європейські правила роботи з персональними даними (General Data Protection Regulation, GDPR). Всі, хто працює з європейськими клієнтами, повинні ретельно підготуватись до нових змін. Декілька американських компаній вже вирішили просто закрити сервіс для європейців.

Сервіс Unroll.Me, що допомагає боротись з небажаними підписками, з 24-го травня перестає обслуговувати клієнтів з ЄС. Компанія анонсувала, що не зможе виконати всі пункти нового законодавства і їй просто легше відмовитись від європейських клієнтів.

Unroll.Me аналізує пошту та організує список з непотрібними підписками (newsletter subscriptions), від яких можна одночасно відписатись. Також компанія допомагає організувати всі повідомлення в зручній формі. Сам сервіс безкоштовний, а бізнес-модель дозволяє продавати не персональні данні користувача для рекламодавців.

Загальний регламент захисту даних (GDPR) був прийнятий ще 2016-го року, але два роки діяв перехідний період, щоб компанії могли підготуватись до нового законодавства. Нові правила регламентують поводження з персональними даними користувачів з країн ЄС. Таким чином фактично закон має екстериторіальну дію і під нього підпадають будь-які компанії, що обробляють персональні дані з ЄС.

Фінський колумніст Мікко Хюппонен у своєму Twitter-і також підняв цю історію і відзначив, що Unroll.Me – не перший випадок, коли бізнес просто закриває свій сервіс для європейців. Зокрема відмовляють обслуговувати користувачів з ЄС численні онлайн-ігри (Super Monday Night Combat, Ragnarok Online) та інші онлайн-сервіси (Verve, Brent Ozar, Drawbridge, Tunngle).

Загалом тема GDPR стане головним болем для багатьох європейських фірм, і справжні наслідки нових правил для галузі стануть зрозумілі тільки після декількох місяців активного використання нових правил.

Це також може бути для Вас цікавим

В німецьких супермаркетах Netto можна розплатитись за допомогою PayPal

Тепер в німецьких супермаркетах можна розрахуватись за допомогою PayPal. Однак ринок мобільних розрахунків в останні роки дуже змінився, тому американський концерн можливо вже запізнився з цим рішенням.

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС