Берлін - столиця німецьких стартапів

В рамках конференції TOA (Tech Open Air) було презентовано результати першого дослідження Berlin Startup Monitor. Берлін залишається столицею німецьких стартапів та притягує в регіон нові фірми та підприємців.

За повідомленням Gründerszene, 42% всіх робочих місць серед стартапів Німеччини знаходяться в Берліні, це при тому, що в місті фізично зареєстровані тільки 17% стартапів. Половина фірм працюють в галузі Software as a Service, IT, фінтех або E-Commerce.

Середній вік молодого засновника 35,2 роки, він чоловік та навчався на економіста. Всього 16% засновників – жінки, але навіть цей показник один з найвищих по Німеччині. Більше ніж кожен другий засновник вже до цього мав досвід створення фірми.

Фото: © A.Savin, Wikimedia Commons

В середньому в берлінському стартапі працює 27 робітників – це практично вдвічі більше ніж середній показник по країні (11 робітників). В Україні це вже б вважалась фірмою середнього розміру. Практично половина робітників в компаніях іноземці.

Цікаво, що більше половини компаній (54%) вже отримали інвестицій на суму більшу за мільйон євро – мабуть, відносно легким виходом на венчурний капітал і можна пояснити велику кількість робітників вже на старті. В середньому по Німеччині цей показник "скромніше" – всього 25% компаній вже отримали свій перший мільйон інвестицій.

Однак є і проблеми – 60% засновників відмічають, що для зростання і розвитку у них мало можливості знайти робітників в Німеччині. Це також пояснює тренд, коли до Берліна їдуть ІТ-спеціалісти зі Східної Європи.

Також популярність міста серед айтішників відчувають на собі прості берлінці – в останні роки навіть в віддалених районах Берліна починає зростати ціна на нерухомість, а колись малоцікаві об'єкти в центрі перетворюються на пафосні офіси місцевих айті-компаній. На початку року стало відомо, що місцевий гігант онлайн-рітейлу Zalando (6000 робочих місць тільки в Берліні) планує збудувати новий офісний комплекс на 42 тисячі квадратних метрів, загальною вартістю у 196 млн євро.

В останні роки Берлін якраз приваблював молоді фірми своєю відносною доступністю. Але поступово місто виходить на ціновий рівень Мюнхена, Франкфурта та Гамбурга. Отже, за декілька років відкриття нової фірми в Берліні та пошук персоналу стануть ще складнішими.

 

Фото: © A.Savin, Wikimedia Commons

Це також може бути для Вас цікавим

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Німеччина бореться за якісний Інтернет в стилі гри Pokemon Go

Уряд Німеччини вже давно занепокоєний поганою якістю мобільного Інтернету по всій країні, тому було вирішено боротись з поганим покриттям у новомодний спосіб – для документації "білих плям" без Інтернету було створено спеціальний мобільний додаток.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС