"Зранку до ночі" - коли німці сидять в соціальних мережах

Згідно з опитуванням асоціації Bitkom німецькі користувачі все частіше зависають в соціальних мережах. Найчастіше німці перевіряють свої мережі перед телевізором чи під час переглядання фільмів онлайн – 60%.

Ліжко не відстає за популярністю від телевізора – там перевіряють свої соціальні мережі 57% бюргерів. Причому, 44% роблять це, як тільки прокидаються. А перед засинанням заглядають до смартфона 54%. У молоді (14-29 років) ці показники досягають 90%, що не дивно, адже сьогоднішня молодь виростала паралельно з більшістю сучасних технологій. Ці дані було зібрано під час опитування проведеного серед 1212 користувачів Інтернету. Питання було поставлено дуже просто: "Де ви найчастіше перевіряєте ваші соціальні мережі?"

Деякі відповіді шокують – так у вбиральні заходять до свого Фейсбука чи Твіттера 37% опитаних. Серед молоді цей показник сягає взагалі 67%.

Проте, під час спорту німців відволікти важко – всього 13% опитаних примудряються і там зазирнути у свій смартфон.

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС