DAZN - новий гравець на медіа-ринку, що кинув виклик Sky, Netflix та Amazon Prime

На світовому ринку медіа-гігантів народжується нова зірка – британський проект DAZN кинув виклик Sky та використовує модель схожу на Netflix, але на ринку спортивного телебачення. Дешевий стрімінг-відео ключових футбольних подій вже забезпечило компанії сильні позиції на ринку ЄС.

Британський проект DAZN пропонує потокове мультимедіа для мобільних платформ та комп'ютерів, що дозволяє дивитись найбільші спортивні події в гарній якості за помірну плату. Pay-TV модель за якісь 9,99 євро на місяць – незвично дешева пропозиція на ринку streaming media. Такий собі новий Netflix на ринку спортивних подій, що своїми цінами переманює базу користувачів у відомого оператора Sky. Жодних нудних спортивних шоу, менше слів, live-streaming та більше статистики й аналізу.

Фірма була заснована влітку 2016-го року та працює на ринку Німеччини, Австрії, Швейцарії, Японії, Великобританії та Канади. Скоро DAZN планує вийти на ринок Італії та США. Компанія веде пряму трансляцію 8000 спортивних подій на рік.

З самого початку існування вони почали активно поводитись на ринку та один за одним викупали права на трансляції ключових спортивних подій. За 1,8 млрд євро були викуплені права на трансляцію японської J-League на 10 років. У боротьбі з конкурентом Sky були викуплені ексклюзивні права на трансляцію Англійської Прем'єрліги в Німеччині. Поступово компанія отримала права на трансляції всіх ключових футбольних ліг Європи, додавши до цього американські ліги, провідні тенісні турніри та інші види спорту.

Компанія виборола права на трансляцію більшості матчів Ліги Європи в Німеччині та Австрії. Цього разу їм вдалось перебити пропозиції Sky Sports та німецького державного каналу ZDF – історична подія для ринку телетрансляцій в Європі. DAZN виборов частину прав на трансляцію Ліги Чемпіонів – загрозливий крок для конкурентів. Поки що Sky та Eurosport тримають права на трансляцію німецької Бундесліги, але і тут DAZN вже показує саммарі кожного туру.

Активні дії компанії на ринку прав на трансляції показують, що DAZN намагається за будь-яку ціну набрати великий пакет трансляцій, які пропонує користувачу за ціни нижчі ніж у конкурента Sky. Пакет за умовні 10 євро у DAZN зараз виглядає набагато привабливіше ніж різні пакети від Sky Sport (від 20 до 40+ євро).

DAZN може собі дозволити таке активне маркетингове позиціювання, адже за ним стоїть Perform Group – досвічений гравець на ринку спортивних порталів (Goal.com, spox.com, Sportal.de). У свою чергу ця компанія належить до Access Industries – індустріальна група, що була заснована ще 1986-го року вихідцем з Радянського Союзу Леонардом Блаватніком (Leonard "Len" Blavatnik) – британсько-американський бізнесмен, який народився в Одесі у 1957-му році, разом з родиною 1978-го року емігрував до США, де зробив карколомну бізнес-кар'єру. Forbes оцінює його статки у 17,6 млрд доларів, він є власником Warner Music, має частки у проектах Spotify та Deezer.

Зараз DAZN активно набирає клієнтську базу та фактично демпінгує на ринку, і вже за декілька років британська компанія зможе посунути з ринку Sky та стати на рівні з Netflix чи Amazon Prime. Поки що компанія веде активну роботу на ринках розвинених країн, але не виключено, що вже скоро ця компанія зверне свою увагу і на український футбол та український ринок.

Це також може бути для Вас цікавим

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Німеччина бореться за якісний Інтернет в стилі гри Pokemon Go

Уряд Німеччини вже давно занепокоєний поганою якістю мобільного Інтернету по всій країні, тому було вирішено боротись з поганим покриттям у новомодний спосіб – для документації "білих плям" без Інтернету було створено спеціальний мобільний додаток.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС