Deutsche Post торгувала данними перед парламентськими виборами 2017

Німецький поштовий гігант Deutsche Post перед виборами до німецького Бундестагу надавав політичним партіям данні для проведення передвиборчої кампанії. Проте на відміну від Facebook та Cambridge Analytica все було законно, хоча і не без питань.

Поки в Америці розгортається скандал з Facebook, данні якого допомогли в передвиборчій кампанії Трампа, в Німеччині згадали, що під час минулорічних виборів до Бундестагу провідні політичні партії користувались базою данних адрес від поштового монополіста Deutsche Post.

Deutsche Post AG – німецький поштовий концерн, що його було створено на базі державної поштової компанії Deutsche Bundespost після приватизації у 1995-му році. З тих пір державна частка в компанії зменшувалась і зараз це класична логістична приватна компанії з багатьома акціонерами.

В компанії працює біля півмільйона робітників по всьому світу, що генерують 60 мільярдів євро виторгу на рік. Одним з найвідоміших брендів компанії є світовий лідер термінової пошти – DHL.

Акції Deutsche Post входять до німецького фондового індексу DAX та фондового індексу єврозони EURO STOXX 50.

Німецький концерн надавав данні для правлячої партії християнських демократів (CDU) та для вільних демократів (FDP), які впевнено повернулись до парламенту.

На відміну від скандальної Cambridge Analytica, що опрацьовувала персональні данні користувачів Facebook, німецький концерн надавав анонімізовані статистичні данні, з яких можна було зробити висновок, чи належить той чи інший набір поштових адрес за своїми політичними, соціальними чи економічними показниками до виборців тої чи іншої партії. Таким чином партії змогли оптимізувати свою виборчу кампанії.

Deutsche Post має більше 1 мільярда окремих статистичних данних про 20 мільйонів будівель в Німеччині та 34 мільйони домашніх домогосподарств. З-поміж іншого в них є інформація про купівельну спроможність, банківську поведінку, вік, стать, освіту, житлове становище, структуру сім'ї, житлове середовище та володіння автомобілями.

В ЄС дуже прискіпливо ставляться до торгівлі персональними данними. Практика обробки анонімізованих статистичних данних є законною. Загалом кожен клієнт Deutsche Post може в письмовому порядку заборонити використання своїх данних, але мало хто про це знає.

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС