Хроніка GDPR: американські ЗМІ закриваються для європейців

25-го травня набув чинності Загальний регламент про захист даних (GDPR), що був проголосований Європейським Парламентом ще 2016-го року. Два роки проекти мали змогу скористатись перехідним періодом та скорегувати свою бізнес-модель поводження з даними європейських користувачів. Але видається, що американські ЗМІ вирішили показати європейцям, хто в Інтернет-домі хазяїн.

Одразу декілька американських інтернет-ЗМІ просто закрили свої проекти для користувачів з ЄС:

Unfortunately, our website is currently unavailable in most European countries. We are engaged on the issue and committed to looking at options that support our full range of digital offerings to the EU market. We continue to identify technical compliance solutions that will provide all readers with our award-winning journalism.

На такий вчинок пішов медіа-концерн Tronc, Inc. (NASDAQ:TRNC) з Чикаго, якому належать газети  Chicago Tribune, Los Angeles Times, New York Daily News, The Baltimore Sun, Orlando Sentinel, South Florida's Sun-Sentinel, Newport News, Virginia’s Daily Press, Allentown, Pennsylvania's The Morning Call, Hartford Courant, та The San Diego Union-Tribune.

Впливова газета Time зустрічає європейців коротким інформаційним повідомленням про нові правила захисту даних. У відвідувачів з ЄС вибір невеликий – або погоджуватись, або йти читати... свої європейські газети.

Навіть локальні американські газети на кшталт The Bismarck Tribune вирішили не ризикувати й закрили свої сторінки для мешканців ЄС. Можливо тимчасово, а можливо це принципова позиція американських ЗМІ, які не хочуть піддаватись на законодавчій шантаж європейської бюрократії:

We’re sorry. This site is temporarily unavailable. We recognise you are attempting to access this website from a country belonging to the European Economic Area (EEA) including the EU which enforces the General Data Protection Regulation (GDPR) and therefore cannot grant you access at this time. For any issues, contact us. (403 error.)

Дещо підзаробити на європейцях вирішили у The Washinghton Post, що розробили для відвідувачів з ЄС спеціальний тариф Premium EU Subscription. Всього за $9 за чотири тижні, або зі знижкою за $90 на рік можна отримати доступ до сайту газети без показів будь-якої реклами та без трекінгу.

Власне, це логічне рішення. ЗМІ в Інтернеті існують завдяки рекламі або завдяки платним підпискам. Відстежування допомагає підготувати персоналізовану рекламу, а нові європейські закони ускладнюють цю практику, а отже вбивають бізнес-модель інтернет-проектів. Отже, логічним рішення для американських газет стане спеціальна пропозиція для європейських поборників персональних даних – хочеш повністю контролювати свої персональні дані, то будь готовий за це платити.

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС