Ще одна жертва GDPR - метрика інфлюенсерів Klout закривається?

Відомий американський сервіс Klout, що вимірює популярність людини в Інтернеті й свого часу був метрикою для інфлюенсерів, повідомляє про припинення роботи.

Проект з'явився на світ ще 2008-го року і обробляв дані з Facebook, Google+, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube та Wikipedia, щоб вирахувати так званий Klout score – міру впливу людини в інтернеті за шкалою від 1 до 100. Свого часу проект тісно співпрацював з Microsoft і позначку з метрикою Klout можна побачити у результатах пошуку на Bing.

Проект намагався запровадити цікаву модель монетизації, коли юзери за свою активність в соціальних мережах отримували від проекту внутрішні відзнаки – Klout Perks. А компанії-рекламодавці могли обирати собі користувачів, що набрали певну кількість perks, для популяризації своїх продуктів. Модель якийсь час працювала в США і загалом схожа на спробу запустити внутрішню валюту. Але Klout робив це ще тоді, коли мало хто чув про "блокчейн", "криптовалюти" чи "ICO".

2014-го року проект купила компанія Lithium Technologies, виклавши за них за чутками понад  $100 млн. Проте в останні роки про компанію було чути все менше.

І ось закриття проекту анонсовано на 25 травня – день, коли остаточно вступає в дію Загальний регламент захисту даних (англ. General Data Protection Regulation, GDPR):

Експерти зазначають, що нові європейські правила остаточно добили проект, і розробникам легше було відключити його повністю ніж намагатись підлаштуватись до них правил. Так само на руку не зіграли проблеми у Facebook-а, що почав всіляко боротись за дані користувачів після скандалу з Cambridge Analytica.

Це також може бути для Вас цікавим

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: T-Aktie: народна акція для німців від Deutsche Telekom

25 років тому була приватизована німецька комунікаційна компанія Deutsche Telekom, акції якої тримали мільйони німецьких інвесторів. У найкращі часи ціна на акцію перевищувала 100 євро, але з часом обвалилась ледь не до 7 євро.

DAX – основний біржовий індекс Німеччини

Ранок фінансових аналітиків починається не з кави, а з перегляду численних біржових індексів зі всього світу: Dow Jones 30, NASDAQ 100, S&P500, Nikkei 225, Russell 2000, FTSE100, CAC40, EuroSTOXX50 та звичайно німецький біржовий індекс DAX40.

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: HelloFresh – харчовий гігант, народжений корона-вірусом

Kochbox або "їжа з коробки" – це концепт, завдяки якому німецька компанія HelloFresh увійшла до найбільших компаній на німецькій біржі (DAX40). Під час пандемії послугами компанії почали користуватись мільйони людей по всьому світу. На відміну від інших foodtech-стартапів німці з HelloFresh стали прибутковими.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС