Ще одна жертва GDPR - метрика інфлюенсерів Klout закривається?

Відомий американський сервіс Klout, що вимірює популярність людини в Інтернеті й свого часу був метрикою для інфлюенсерів, повідомляє про припинення роботи.

Проект з'явився на світ ще 2008-го року і обробляв дані з Facebook, Google+, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube та Wikipedia, щоб вирахувати так званий Klout score – міру впливу людини в інтернеті за шкалою від 1 до 100. Свого часу проект тісно співпрацював з Microsoft і позначку з метрикою Klout можна побачити у результатах пошуку на Bing.

Проект намагався запровадити цікаву модель монетизації, коли юзери за свою активність в соціальних мережах отримували від проекту внутрішні відзнаки – Klout Perks. А компанії-рекламодавці могли обирати собі користувачів, що набрали певну кількість perks, для популяризації своїх продуктів. Модель якийсь час працювала в США і загалом схожа на спробу запустити внутрішню валюту. Але Klout робив це ще тоді, коли мало хто чув про "блокчейн", "криптовалюти" чи "ICO".

2014-го року проект купила компанія Lithium Technologies, виклавши за них за чутками понад  $100 млн. Проте в останні роки про компанію було чути все менше.

І ось закриття проекту анонсовано на 25 травня – день, коли остаточно вступає в дію Загальний регламент захисту даних (англ. General Data Protection Regulation, GDPR):

Експерти зазначають, що нові європейські правила остаточно добили проект, і розробникам легше було відключити його повністю ніж намагатись підлаштуватись до них правил. Так само на руку не зіграли проблеми у Facebook-а, що почав всіляко боротись за дані користувачів після скандалу з Cambridge Analytica.

Це також може бути для Вас цікавим

NearBees - мед у конверті або як поєднати бджіл та покупця

Ідея цього стартапу могла б спрацювати і в Україні, адже український мед активно експортується до ЄС. Але робота з постачальниками та логістика як завжди в харчовій галузі виявляються доволі складною справою. "Медовий" стартап з Мюнхена, здається, знайшов вдалий спосіб вирішити цю проблему.

PayPal купляє шведський фінтех-стартап iZettle за 1,9 млрд євро

Електронна платіжна система PayPal намагається вийти на ринок офлайн-платежів і купляє шведську фірму iZettle, що виробляє карткові термінали для малого бізнесу (mPOS, mobile Point of Sale).

Владислав Яценко: "Менеджери великих банків в UK беруть приклад з Revolut"

Фінтех-стартап Revolut в Лондоні вважають одним з найперспективніших проектів у сфері фінансів, що вже за декілька років замінить сучасні банки. Нещодавно проект після чергового раунду інвестицій був оцінений у 1,7 млрд доларів – таким чином Revolut став одним з небагатьох європейських unicorn-стартапів. Плани компанії глобальні – вихід на ринки США та Азії, експансія на ринку банківського рітейлу. Приємно, що співзасновником та технічним директором цього проекту є українець Владислав Яценко, який розкаже нам про Revolut.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС