Ще одна жертва GDPR - метрика інфлюенсерів Klout закривається?

Відомий американський сервіс Klout, що вимірює популярність людини в Інтернеті й свого часу був метрикою для інфлюенсерів, повідомляє про припинення роботи.

Проект з'явився на світ ще 2008-го року і обробляв дані з Facebook, Google+, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube та Wikipedia, щоб вирахувати так званий Klout score – міру впливу людини в інтернеті за шкалою від 1 до 100. Свого часу проект тісно співпрацював з Microsoft і позначку з метрикою Klout можна побачити у результатах пошуку на Bing.

Проект намагався запровадити цікаву модель монетизації, коли юзери за свою активність в соціальних мережах отримували від проекту внутрішні відзнаки – Klout Perks. А компанії-рекламодавці могли обирати собі користувачів, що набрали певну кількість perks, для популяризації своїх продуктів. Модель якийсь час працювала в США і загалом схожа на спробу запустити внутрішню валюту. Але Klout робив це ще тоді, коли мало хто чув про "блокчейн", "криптовалюти" чи "ICO".

2014-го року проект купила компанія Lithium Technologies, виклавши за них за чутками понад  $100 млн. Проте в останні роки про компанію було чути все менше.

І ось закриття проекту анонсовано на 25 травня – день, коли остаточно вступає в дію Загальний регламент захисту даних (англ. General Data Protection Regulation, GDPR):

Експерти зазначають, що нові європейські правила остаточно добили проект, і розробникам легше було відключити його повністю ніж намагатись підлаштуватись до них правил. Так само на руку не зіграли проблеми у Facebook-а, що почав всіляко боротись за дані користувачів після скандалу з Cambridge Analytica.

Це також може бути для Вас цікавим

В німецьких супермаркетах Netto можна розплатитись за допомогою PayPal

Тепер в німецьких супермаркетах можна розрахуватись за допомогою PayPal. Однак ринок мобільних розрахунків в останні роки дуже змінився, тому американський концерн можливо вже запізнився з цим рішенням.

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС