GoDaddy виходить на німецький ринок хостінгу

Американський хостинговий гігант GoDaddy виходить на німецький ринок та шукає персонал. Місцеві конкуренти не в захваті, але дивно, що американці так довго відкривали для себе німецький ринок.

В лютому цього року GoDaddy анонсував свій вихід на німецький ринок. Акцент було одразу зроблено на клієнтів, які ще не мають вебсайту. За даними компанії 31% маленьких підприємств в Німеччині не мають власного сайту – це потенційні 1,8 мільйона нових клієнтів.

Вихід на ринок почався доволі жваво з розкрутки TV-реклами і слогана "Zeig es allen!" ("Покажи це всім!"). Для недосвічених клієнтів компанія пропонує створення сайтів або на базі власного генератора сайтів з великим вибором дизайнів та форматів, або зі зручного пакета з WordPress. Це доволі стандартний підхід хостерів на ринку, і тут GoDaddy мало чим здивують конкурентів. В ціновому сегменті американці теж не особливо відрізняються – явного демпінгу поки не спостерігається, і не особливо зрозуміло, чому клієнти повинні обирати з-поміж інших фірм саме GoDaddy.

Власні конструктори сайтів пропонують 1&1, Strato, HostEurope чи спеціальні сайти-конструктори Jimdo та Wix. А пропозиція по хостингу WordPress-сайта є вже практично галузевим стандартом серед хостерів.

Тим не менше, за плечима в GoDaddy великий досвід виходу на інші ринки та потужні фінансові можливості. На сьогодні компанія є найбільшим регістратором доменних імен у світі (понад 70 мільйонів). Минулого року компанія вже опосерядковано зайшла на німецький ринок після того, як за 1,7 млрд євро було викуплено британського хостера Host Europe Group, який вже давно і активно працює на німецькому ринку. Можливо, було б логічним зробити ставку на вже існуючі німецькі підрозділи компанії (HostEurope, PlusServer чи DomainFactory).

Сам німецький підрозділ зареєстровано в Кьольні. Компанія вже активно шукає нових співробітників (support + DevOps + менеджери) для своїх офісів в передмістях Кьольна (Хюрт) та Мюнхена (Ізманінг).

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС