#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Про "Інтернет речей" (IoT) говорять вже давно, але загалом поки що більшість рішень в цій сфері або дорогі, або дуже специфічні, що скоріше підходять для технічних гіків ніж для повсякденного життя. Проте, на цьому ринку йде активна боротьба за майбутні ринки збуту.

Для того, щоб ця тема не залишилась іграшкою для технарів, менеджери Bosch розробили агресивну рекламну кампанію для своїх продуктів.

За рекламу взялись спеціалісти з одного з кращих агентств Німеччини з Jung von Matt. Рекламний слоган грає на схожості слів "бос" та "бош". Під тегом #LikeABosch проходить реклама продуктів компанії Bosch у сфері IoT – від "розумних" газонокосарок чи тостерів до керування всім домом з одного пульту.

Для розкрутки продуктів вже зняли декілька рекламних кліпів. В першому кліпі нам розказують про те, як "IoT" змінює нудне життя в передмісті якогось міста. Ми здогадуємось, що мова йде про Америку і компанія пробує застовпити за собою ключові позиції на цьому ринку. Концепт було презентовано на виставці електроніки CES в Лас-Вегасі в січні 2019-го року.

Перший рекламний кліп сподобався юзерам і вже набрав близько 23 мільйонів переглядів на Youtube – такому показнику можуть позаздрити навіть провідні західні зірки шоу-бізнесу.

Новий кліп про автоматизовані газонокосарки за декілька днів набрав вже під 800 тисяч переглядів на Youtube. "Mow the lawn #LikeABosch" ("Коси траву як Bosch"):

Англійська мова, гарний контент і агресивна реклама – здається, німецькому концерну вдасться завоювати за собою провідні позиції на ринку Internet of Things. Gut gemacht! :)

 

Foto: Bosch

Це також може бути для Вас цікавим

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Німецький онлайн-банк N26 було оцінено у 2,3 мільярда євро

Німецький фінтех-стартап N26 продовжує своє зростання – після чергового раунду інвестицій оцінка вартості банку зросла до 2,3 млрд євро. Агресивний маркетинг та вчасне фінансування роблять свою справу.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС