#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Про "Інтернет речей" (IoT) говорять вже давно, але загалом поки що більшість рішень в цій сфері або дорогі, або дуже специфічні, що скоріше підходять для технічних гіків ніж для повсякденного життя. Проте, на цьому ринку йде активна боротьба за майбутні ринки збуту.

Для того, щоб ця тема не залишилась іграшкою для технарів, менеджери Bosch розробили агресивну рекламну кампанію для своїх продуктів.

За рекламу взялись спеціалісти з одного з кращих агентств Німеччини з Jung von Matt. Рекламний слоган грає на схожості слів "бос" та "бош". Під тегом #LikeABosch проходить реклама продуктів компанії Bosch у сфері IoT – від "розумних" газонокосарок чи тостерів до керування всім домом з одного пульту.

Для розкрутки продуктів вже зняли декілька рекламних кліпів. В першому кліпі нам розказують про те, як "IoT" змінює нудне життя в передмісті якогось міста. Ми здогадуємось, що мова йде про Америку і компанія пробує застовпити за собою ключові позиції на цьому ринку. Концепт було презентовано на виставці електроніки CES в Лас-Вегасі в січні 2019-го року.

Перший рекламний кліп сподобався юзерам і вже набрав близько 23 мільйонів переглядів на Youtube – такому показнику можуть позаздрити навіть провідні західні зірки шоу-бізнесу.

Новий кліп про автоматизовані газонокосарки за декілька днів набрав вже під 800 тисяч переглядів на Youtube. "Mow the lawn #LikeABosch" ("Коси траву як Bosch"):

Англійська мова, гарний контент і агресивна реклама – здається, німецькому концерну вдасться завоювати за собою провідні позиції на ринку Internet of Things. Gut gemacht! :)

 

Foto: Bosch

Це також може бути для Вас цікавим

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: T-Aktie: народна акція для німців від Deutsche Telekom

25 років тому була приватизована німецька комунікаційна компанія Deutsche Telekom, акції якої тримали мільйони німецьких інвесторів. У найкращі часи ціна на акцію перевищувала 100 євро, але з часом обвалилась ледь не до 7 євро.

DAX – основний біржовий індекс Німеччини

Ранок фінансових аналітиків починається не з кави, а з перегляду численних біржових індексів зі всього світу: Dow Jones 30, NASDAQ 100, S&P500, Nikkei 225, Russell 2000, FTSE100, CAC40, EuroSTOXX50 та звичайно німецький біржовий індекс DAX40.

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: HelloFresh – харчовий гігант, народжений корона-вірусом

Kochbox або "їжа з коробки" – це концепт, завдяки якому німецька компанія HelloFresh увійшла до найбільших компаній на німецькій біржі (DAX40). Під час пандемії послугами компанії почали користуватись мільйони людей по всьому світу. На відміну від інших foodtech-стартапів німці з HelloFresh стали прибутковими.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС