ProGlove отримує інвестиції для виходу на американський ринок

Німецький стартап, що виробляє розумні рукавиці для виробництва, отримав інвестиції для виходу на американський ринок. Проект, що стартував тільки наприкінці 2014-го року, широко використовується в автобудівній галузі в Європі.

Проект отримав 5,5 мільйони євро інвестицій на другому раунді інвестування від Intel Capital, GETTYLAB, DIVC та інвестиційного державного фонду Bayern Capital. Гроші підуть на розвиток виробництва та вихід компанії на ринок Північної Америки. В першому раунді інвестицій компанія була проінвестована на $2,2 млн – так на ринок вийшов перший серійний продукт компанії розумна роботизована рукавиця Mark.

Ідея проекту з'явилась в рамках конкурсу компанії Intel "Make It Wearable", де ідея розумної рукавички для виробництва посіла третє місце та принесла засновникам стартовий капітал у розмірі 150 тисяч доларів. Рушійною силою проекту є один з його засновників Пауль Гюнтер, що ще студентом показував відвідувачам збиральні цехи компанії BMW – так він сам до дрібних деталей побачив, як працює одне з найбільш автоматизованих виробництв світу. 

Проте навіть там робітники витрачали час скажімо на сканування маркувань деталей – саме цю проблему спочатку і повинна була вирішити ProGlove. Згодом продукції компанії почали використовувати на заводах BMW, Skoda, Bosch, Audi, KuKa, Lufthansa та John Deere. Загалом у компанії понад 250 клієнтів по всьому світу.

Це також може бути для Вас цікавим

В німецьких супермаркетах Netto можна розплатитись за допомогою PayPal

Тепер в німецьких супермаркетах можна розрахуватись за допомогою PayPal. Однак ринок мобільних розрахунків в останні роки дуже змінився, тому американський концерн можливо вже запізнився з цим рішенням.

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС