RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Компанія RoadAds була заснована 2015-го року. Як вже можна здогадатись з назви мова йде про рекламу на дорогах. Типова ситуація, коли ви на автобані годинами дивитесь на чергову фуру перед вами – рано чи пізно ви її обходите, але все одно встигаєте роздивитись і назву фірми-власника фури, і адресу, а також мимохідь звертаєте увагу на лого компанії. Фура – це рухома рекламна платформа, яку бачать сотні автовласників. 

Тому компанія з Маннхайму вирішила використати ці рекламні площі. Для презентації реклами використовуються великі 64-дюймові монітори ePaper Panels (16 відтінків сірого) з кутом показу у 180 градусів. Реклама нерухома, щоб не відволікати водіїв. Ціна такого модуля – 10 тисяч євро. Вже зараз RoadAds співпрацює з десятками перевізниками, щоб набрати велику кількість рекламних площ. За допомогою такої реклами перевізники можуть додатково заробляти від 100 до 1500 євро з однієї фури на місяць в залежності від активності пересування та маршруту. Також компанія експериментує з рекламою на транспортерах та громадському транспорті.

Компанії власники фур продають місце під встановлення такого рекламного модуля на своїх машинах. RoadAds вже вдалося залучити декілька великих перевізників, на яких тестують робочу модель в районі Німеччини-Австрії-Угорщини.

У свою чергу рекламодавці можуть за допомогою платформи RoadAds замовити інтерактивну рекламу – ідеально площадка для власників готелей, автосервісів чи кафе на під'їзді до міста. 

Звичайно, фірма ризикує тим, коли віддає у користування дорогі дисплеї далекобійниками, які можуть то переночувати на віддаленій заправці, то невдало припаркуватись в якомусь гетто. Також концепція навряд чи буде працювати у бідних країнах, де і від звичайної реклами багато не заробиш. Але для розвинених країн з дорогим ринком реклами ідея працюватиме.

Це також може бути для Вас цікавим

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

Німеччина бореться за якісний Інтернет в стилі гри Pokemon Go

Уряд Німеччини вже давно занепокоєний поганою якістю мобільного Інтернету по всій країні, тому було вирішено боротись з поганим покриттям у новомодний спосіб – для документації "білих плям" без Інтернету було створено спеціальний мобільний додаток.

Google Campus Berlin так і не відкрився – місцеві мешканці були проти

Google програв битву з місцевими активістами в Берліні та поки не буде відкривати у місті центр для стартапів. Цей крок може пригальмувати амбіції Берліна на неофіційний статус європейської столиці стартапів.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС