"Розмір має значення" - як пост у Facebook врятував врожай фермеру

Як один пост у Facebook врятував у Голландії врожай у фермера, сливи якого забракувати супермаркети.

Цього року голландський фермер Кеес Хамелінк (Kees Hamelink) як завжди збирався продати свої сливи до місцевих супермаркетів. Але літо видалось занадто сонячним, тому сливи не доросли до прийнятих у супермаркетах розмірів – всього 35 міліметрів замість потрібних 38 міліметрів. Через якісь 3 мм фермер не зміг продати свій врожай у 60000 кілограмів слив.

Йому на допомогу прийшла сестра, яка порадила звернутись до амстердамського проекту Potverdorie, що переробляє некондиційний товар на джем та мармелад. Разом вони розробили пост у "Фейсбуці" з відозвою "врятувати сливи". Причому текст був спрямований на гуртових покупців від 500 кг.

Але вже згодом пост набув неабиякої популярності в голландському Facebook – його перепостили у себе 5500 разів та залишили понад 1100 коментарів. Дуже зрідка кількість перепостів перевищує кількість лайків, але в цьому випадку голландський споживач був настільки обурений поведінкою місцевих супермаркетів, що перепощував в чотири рази частіше ніж лайкав.

Вже згодом про цю локальну історію почала говорити вся місцева преса, а на фермера та його сестру звалилась слава, і всі хотіли врятувати сливи, які навіть почали продавати для приватних осіб по 2,5 євро за кілограм. Врешті решт весь врожай розкупили.

Facebook та соціальні мережі не тільки слідкують за людьми, але і допомагають іноді робити світ кращим, що дозволяє нам дізнатись про історії, про які навряд чи встигнуть написати великі ЗМІ.

Це також може бути для Вас цікавим

Кінець легенди - організатори вирішили більше не проводити CeBIT

Найвідоміша виставка цифрових інформаційних технологій в Німеччині CeBIT несподівано завершила своє існування – кількість відвідувачів цього року та замовлення на участь у виставці наступного року змусили організаторів відмовитись від проведення виставки.

RoadAds - реклама для далекобійників у онлайн режимі

"Це ж настільки логічно, чому цього не було раніше!" – коли ідея стартапу гарна, то не має сенсу особливо її роз'яснювати чи проводити замудрі пітчі для інвесторів. Німецький стартап RoadAds з цієї серії.

Німеччина бореться за якісний Інтернет в стилі гри Pokemon Go

Уряд Німеччини вже давно занепокоєний поганою якістю мобільного Інтернету по всій країні, тому було вирішено боротись з поганим покриттям у новомодний спосіб – для документації "білих плям" без Інтернету було створено спеціальний мобільний додаток.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС