"Розмір має значення" - як пост у Facebook врятував врожай фермеру

Як один пост у Facebook врятував у Голландії врожай у фермера, сливи якого забракувати супермаркети.

Цього року голландський фермер Кеес Хамелінк (Kees Hamelink) як завжди збирався продати свої сливи до місцевих супермаркетів. Але літо видалось занадто сонячним, тому сливи не доросли до прийнятих у супермаркетах розмірів – всього 35 міліметрів замість потрібних 38 міліметрів. Через якісь 3 мм фермер не зміг продати свій врожай у 60000 кілограмів слив.

Йому на допомогу прийшла сестра, яка порадила звернутись до амстердамського проекту Potverdorie, що переробляє некондиційний товар на джем та мармелад. Разом вони розробили пост у "Фейсбуці" з відозвою "врятувати сливи". Причому текст був спрямований на гуртових покупців від 500 кг.

Але вже згодом пост набув неабиякої популярності в голландському Facebook – його перепостили у себе 5500 разів та залишили понад 1100 коментарів. Дуже зрідка кількість перепостів перевищує кількість лайків, але в цьому випадку голландський споживач був настільки обурений поведінкою місцевих супермаркетів, що перепощував в чотири рази частіше ніж лайкав.

Вже згодом про цю локальну історію почала говорити вся місцева преса, а на фермера та його сестру звалилась слава, і всі хотіли врятувати сливи, які навіть почали продавати для приватних осіб по 2,5 євро за кілограм. Врешті решт весь врожай розкупили.

Facebook та соціальні мережі не тільки слідкують за людьми, але і допомагають іноді робити світ кращим, що дозволяє нам дізнатись про історії, про які навряд чи встигнуть написати великі ЗМІ.

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС