Стартапи в Німеччині 2018 - молоді, динамічні та бідні

Портал по пошуку роботи Gehalt.de та проект Gründerszene Karriere провели опитування серед своїх відвідувачів, щоб визначити, скільки заробляють працівники німецьких стартапів. Результати невтішні й висновки очевидні – краще працювати в фірмах представниках old economy.

Опитування проводилось на початку року – всього було зібрано 1600 анкет з зарплатами представників німецьких стартапів, 63% чоловіків та 37% жінок. Середній вік опитаних – 30 років. Одразу 59% мають вищу освіту – практично половина всіх вчилась на економічних спеціальностях (46%), а 16% вчились на економічній інформатиці.

Робочий тиждень працівника стартапів триває 39 годин, але фактично треба працювати приблизно 42 години. Це дещо більше, ніж у представників старої економіки (40). Також в нових компаніях за рік в середньому відпочивають на два дні менше у відпустці – 27 та 29 днів відповідно.

Керівники стартапів в середньому дуже молоді люди (32 роки) і заробляють приблизно 57400 євро на рік – найбільша зарплатня в їх фірмі. Керівники проектів отримують дещо менше – 48500 тисяч євро.

IT-адміністратори виходять на зарплату у 46400 євро на рік, що дещо більше ніж отримують менеджери з онлайн-маркетингу (€44000).

Ще гірше виглядає ця різниця серед управлінців. В стартапі керівництво може розраховувати на 54300 євро на рік. В той самий час, в old economy за схожу діяльність платитимуть одразу 95800 євро. Керівники також отримують премії – близько 10 тисяч євро в обох випадках, але в стартапах набагато рідше (19% проти 63%).

Загалом, за зарплатами до стартапів не треба йти навіть простим кваліфікованим робітникам – спеціалісти в класичних фірмах отримують 57500 євро на рік, а в стартапах всього 41000 євро – відверто не густо, хоча це пояснює, чому в Німеччині спостерігається брак кваліфікованих кадрів.

Окремо треба відзначити високий рівень німецьких податків, що залежно від сімейного стану забиратиме ще 35-42% від заробленого.

За даними KPMG у цьому році стартапи наймуть щонайменше 8000 нових робітників, в середньому створюючи по 7,5 робочих місця на стартап. Як і раніше, столиця Німеччини Берлін залишиться найпривабливішою для нових фірм.

Це також може бути для Вас цікавим

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: T-Aktie: народна акція для німців від Deutsche Telekom

25 років тому була приватизована німецька комунікаційна компанія Deutsche Telekom, акції якої тримали мільйони німецьких інвесторів. У найкращі часи ціна на акцію перевищувала 100 євро, але з часом обвалилась ледь не до 7 євро.

DAX – основний біржовий індекс Німеччини

Ранок фінансових аналітиків починається не з кави, а з перегляду численних біржових індексів зі всього світу: Dow Jones 30, NASDAQ 100, S&P500, Nikkei 225, Russell 2000, FTSE100, CAC40, EuroSTOXX50 та звичайно німецький біржовий індекс DAX40.

«ЩОДЕННИК КАПІТАЛІСТА»: HelloFresh – харчовий гігант, народжений корона-вірусом

Kochbox або "їжа з коробки" – це концепт, завдяки якому німецька компанія HelloFresh увійшла до найбільших компаній на німецькій біржі (DAX40). Під час пандемії послугами компанії почали користуватись мільйони людей по всьому світу. На відміну від інших foodtech-стартапів німці з HelloFresh стали прибутковими.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС