Стартап T1TAN буде захищати в суді своє ім'я від зазіхань Олівера Кана

Іноді пристрасті вирують навіть на доволі маленьких ринках, де всі один одного знають. Так німецькому стартапу T1TAN, що виробляє воротарські перчатки, не пощастило з конкурентом по галузі.

Колишній воротар збірної Німеччини та мюнхенської "Баварії" Олівер Кан намагається через суд забрати ім'я T1TAN в маленького стартапа з Фрайбурга, що займається виробництвом воротарських перчаток. Річ у тому, що Кан під час своєї футбольної кар'єри мав прізвисько "Titan", а отже покупці можуть сплутати цю марку з ніком відомого голкіпера.

Стартап T1TAN було засновано ще у 2013-му році воротарем-аматором, що почав виготовляти дешеві та практичні воротарські рукавиці. За інформацією самої фірми, класичні перчатки від брендів коштують в магазинах 120+ євро, в той час, коли продукція під маркою T1TAN – біля 60 євро (маркетинг, такий маркетинг :)

2015-го року Олівер теж почав продавати воротарську екіпіровку під маркою "Goalplay". Ще 2014-го року він спробував викупити марку T1TAN для себе, але йому відмовили.

У свою чергу маленький стартап теж розвивався. Марка T1TAN була юридично зареєстрована на європейському ринку. До її розкрутки долучився діючий голкіпер "Майнцу" Рене Адлер (екс-"Байєр" Леверкузен, "Гамбург"), що теж, як і Кан, колись грав за збірну Німеччини.

Щоб двох "титанів" не сплутали, команда Кана вирішила подати до суду на конкурента. Ціна питання – 250 тисяч євро та право на володіння маркою. Перші судові слухання заплановані на кінець року, але команда T1TAN-у вже зараз жваво почала захищатись і оприлюднила відкритого листа. Люди в коментарях стали на сторону маленької компанії, яка сама називає цю справу "Давід проти Голіафа".

Тепер перейдемо до питань маркетингу та PR. Чим би не завершився судовий позов, але про T1TAN  тепер знають ще більше людей. В разі програшу, вони можуть спокійно заснувати марку TeTAN, TeeTAN, TiiTAN чи ще якось. І далі продавати свої товари з позиції незалежного виробника, що бореться проти акул капіталізму. Формально бренд може і перейде до нового власника, але фактично краще б він залишався у старого. Що стосується Олівера Кана, то його тепер багато людей теж будуть згадувати, але вже не тільки, як класного голкіпера.

Це також може бути для Вас цікавим

#LikeABosch - як німецький концерн популяризує Internet of Things

Німецький концерн Bosch завдяки агресивному маркетингу популяризує свої рішення у сфері Internet of Things.

Made in EU: європейські фірми єднають зусилля для виготовлення електробатарей

Одним з викликів автомобільної галузі останніх років став перехід деяких виробників на двигуни на альтернативному паливі. Трендсетером в цьому напрямку стала американська компанія Tesla, електричні седани якої захоплюють ринок.

Фінтех-стартап Raisin купив німецький банк MHB-Bank

Практично кожен день з'являються новини, що той чи інший банк викупив долю в стартапі, але німецький фінтех-стартап Raisin зробив навпаки та купив собі банк-партнер.

Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС