Хроніка GDPR: американські ЗМІ закриваються для європейців

25-го травня набув чинності Загальний регламент про захист даних (GDPR), що був проголосований Європейським Парламентом ще 2016-го року. Два роки проекти мали змогу скористатись перехідним періодом та скорегувати свою бізнес-модель поводження з даними європейських користувачів. Але видається, що американські ЗМІ вирішили показати європейцям, хто в Інтернет-домі хазяїн.


Чеський депутат майнив криптовалюту Zcash за державні кошти

Депутат чеського парламенту від партії Піратів Томаш Вимазал так завзято майнив криптовалюту Zcash у службовій квартирі в Празі, що це помітили державні органи.


PayPal купляє шведський фінтех-стартап iZettle за 1,9 млрд євро

Електронна платіжна система PayPal намагається вийти на ринок офлайн-платежів і купляє шведську фірму iZettle, що виробляє карткові термінали для малого бізнесу (mPOS, mobile Point of Sale).


Ще одна жертва GDPR - метрика інфлюенсерів Klout закривається?

Відомий американський сервіс Klout, що вимірює популярність людини в Інтернеті й свого часу був метрикою для інфлюенсерів, повідомляє про припинення роботи.


Reconquista Internet проти Reconquista Germanica - протистояння тролів в німецькому Інтернеті

На цьому тижні німецький Інтернет обговорює появу проекту, що ставить собі за мету очистити Інтернет від "мови ворожнечі" та тих, хто нею користується. Армія "гарних" тролів вийшла на тропу війни проти "поганих" тролів – питання тільки в тому, хто визначає "гарних" і "поганих".


Insha - ісламський банкінг виходить на ринок Німеччини

Тема ісламського банкінгу, в якому не можна давати гроші під відсотки, іноді з'являється в пресі. Проте широкого успіху поза межами ісламських країн це явище ще не набуло. Турецький банк хоче вийти на ринок Німеччини з відповідним продуктом для віруючих користувачів.


Американський сервіс Unroll.Me перестає обслуговувати європейських користувачів

25-го травня вступають в дію нові європейські правила роботи з персональними даними (General Data Protection Regulation, GDPR). Всі, хто працює з європейськими клієнтами, повинні ретельно підготуватись до нових змін. Декілька американських компаній вже вирішили просто закрити сервіс для європейців.


ProGlove отримує інвестиції для виходу на американський ринок

Німецький стартап, що виробляє розумні рукавиці для виробництва, отримав інвестиції для виходу на американський ринок. Проект, що стартував тільки наприкінці 2014-го року, широко використовується в автобудівній галузі в Європі.


Bosch анонсує найбільшу інвестицію в історії компанії

Німецький технологічний гігант Bosch розпочав будівництво заводу у Дрездені – нова фабрика з виробництва чіпів обійдеться концерну у 1 мільярд євро. Це найбільша інвестиція в один об'єкт за 130-річну історію компанії.


Amazon дає змогу купляти товари прямо в американських магазинах

Американський торгівельний гігант Amazon відкриває можливість купляти товари прямо в американьских магазинах, що зареєстровані у мережі. Таким чином внутрішні американські торгівці у системі стають практично глобальними гравцями.


Блог про європейське IT

IT-UA-DE - блог про європейську IT-галузь знаходиться в тестовій фазі. Якщо у Вас виникли якісь питання по текстах чи пропозиції, то Ви можете написати авторам.


© 2018 ITUADE - новини та аналітика про європейську IT-галузь, вихід українських фірм на ринок ЄС